Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op alle belangrijke vragen over onze webshop.

Account en gegevens

Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?

U kunt uw accountgegevens wijzigen onder  'Bekijk adressen', dit kopje is te vinden op uw accountpagina. 

Waar staan de details van mijn bestelling?

Zodra de bestelling is verwerkt krijgt u een e-mail met daarin de details van uw bestelling. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.. #slaoperd

Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Wachtwoord vergeten' zichtbaar. Via deze weg kunt u uw wachtwoord opnieuw opvragen en/of wijzigen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Wachtwoord vergeten' zichtbaar. Via deze weg kunt u uw wachtwoord opnieuw opvragen en/of wijzigen. 

Hoe maak ik een account aan?

Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Maak account' zichtbaar. Via deze weg kunt u een account aanmaken.  

Afrekenen

Kan ik veilig betalen?

Uiteraard! De gehele webshop loopt via een SSL-verbinding (oftewel: een veilige verbinding), ook de gegevens die u aan ons doorstuurt. De veilige verbinding is altijd te herkennen aan het hangslotje in de linkerkant van de URL-balk. Bij eventuele vragen hierover kunt u altijd contact met ons opnemen via 024-7601554 of door te mailen naar hello@ilovenijmegen.nl.

Op welke manieren kan ik betalen?

Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden op onze webshop. Zo kunt u betalen met:
- iDeal;
- Creditcard (Mastercard/Visa);
- Apple Pay en Google Pay;
- Afterpay.

Let op: Bij het afhaalpunt (Dedicated) is het niet mogelijk om ons assortiment te kopen en/of te betalen.

Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW?

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.

Kan ik betalen met een cadeaubon?

Het is mogelijk om uw bestelling af te rekenen met een 'Lokale bon'. Deze bon is niet inwisselbaar voor geld, moet in zijn geheel besteed worden en is niet te gebruiken in combinatie met andere cadeau- tegoedbonnen.

Tevens is het niet mogelijk dat cadeau- tegoedbonnen van Dedicated of Daily Fresh ingeleverd worden op producten van Ilovenijmegen.nl

Bestellen, bezorgen en afhalen

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €5,95. Hier zijn een aantal uitzonderingen op, denk hierbij aan producten van een groter formaat of een zwaarder gewicht. Dit zal tijdens het bestelproces duidelijk en automatisch gecorrespondeerd worden.
Voor zendingen binnen de Europese Unie (Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Zweden) rekent I Love Nijmegen een standaard tarief van €12,95. 
Voor de overige landen geldt een verzendtarief vanaf 19,95. Ook dit zal tijdens het bestelproces duidelijk en automatisch gecorrespondeerd worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als de webshopbestelling op werkdagen voor 14:00 besteld is, wordt het product dezelfde dag nog verzonden. Producten die besteld worden in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Wij zijn afhankelijk van onze koeriersdienst als het gaat om de leverdatum van de webshopbestellingen. Zendingen binnen Nijmegen worden in 99% van de gevallen de volgende dag bezorgd door een fietskoerier van Velocity.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk na de bestelling contact met ons op. Je kunt ons telefonisch bereiken op 024-7601554 of door middel van een e-mail naar hello@ilovenijmegen.nl.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat is mogelijk! Tijdens de check-out krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres te kiezen dan het factuuradres.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja dit is mogelijk! Je kunt je bestelling afhalen bij de kledingwinkel Dedicated aan het Koningsplein. (Koningstraat 24, 6511 LB) te Nijmegen. Om van deze optie gebruik te maken, kies je voor verzendwijze 'afhalen in winkel' tijdens het afrekenproces.

Let op! Het is niet mogelijk om artikelen van de webshop ilovenijmegen.nl in de winkel van Dedicated te kopen en/of af te rekenen.
Tevens is het niet mogelijk om cadeaubonnen van Dedicated of Daily Fresh te verzilveren op ilovenijmegen.nl.

Retourneren

Mijn artikel is beschadigd of kapot! Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice! Dit kan via onze contactpagina, of stuur een mail naar hello@ilovenijmegen.nl.

Omschrijf in je bericht de klacht en vermeld hierbij je aankoopdatum, ordernummer en artikelnaam of artikelomschrijving. Foto's van de klacht maken de beoordeling hiervan eenvoudiger. 

Kan ik een product altijd retourneren?

14 dagen na binnenkomst van het betreffende product mag deze geretourneerd worden.

In onderstaande gevallen kan het product echter niet teruggestuurd worden:
- Kledingstukken mogen niet gedragen, gewassen of vies zijn;
- Overige artikelen mogen niet gebruikt, beschadigd of op een andere manier in niet-originele staat geretourneerd worden; 
- De artikelen moeten voorzien zijn van alle originele labels (kleding) en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk)
- De artikelen dienen zorgvuldig behandeld te worden en mogen niet worden bewaard in rokerige ruimtes of keukens.

Waar moet ik rekening mee houden als ik een product retourneer?

Een product kan geretourneerd binnen 14 dagen. Het product moet dan de originele verpakking en labels bevatten. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. De producten kunnen kosteloos worden geretourneerd bij het afhaalpunt Dedicated.

Ik wil mijn aankoop terugsturen, wat nu?

Dat is mogelijk! U heeft hiervoor 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd voor. Zorg ervoor dat het product goed verpakt verstuurd wordt. Daarnaast moet het product de originele labels en verpakking bevatten. De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening of kom langs bij het afhaalpunt Dedicated om je bestelling te retourneren.