* Voor 14:00 besteld dezelfde dag verzonden * Afhaalpunt winkel Dedicated * Wij maken er een cadeautje van *

Klachten & Garantie

Een uitstekende klantenservice staat bij ILOVENIJMEGEN hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om jou als klant tevreden te houden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken.

  • Klacht over een artikel
  • Garantie van een artikel

Klacht over een artikel

Heb je een klacht?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan gaan we kijken hoe we dit samen kunnen oplossen. Je bent uiteraard ook meer dan welkom om je positieve ervaringen met ons te delen! Volg de volgende stappen:

  1. Stuur een e-mail naar hello@ilovenijmegen.nl en omschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat het probleem is. Vermeld hierbij de aankoopdatum, het factuurnummer, een eventueel artikelnummer en een korte omschrijving van het product.
  2. Stuur tevens een aantal foto’s mee waarop het probleem duidelijk te zien is.
  3. Zodra wij de klacht kunnen beoordelen nemen we zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 3 werkdagen, contact met je op over het verdere verloop.
  4. Indien we overeenkomen dat het artikel retour gezonden dient te worden doe dit dan (indien mogelijk) in de originele verpakking, sluit de factuur bij en stuur het naar:

Dedicated BV t.a.v. ILOVENIJMEGEN
Koningstraat 24
6511 LB Nijmegen

Garantie van een artikel

ILOVENIJMEGEN garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Op alle producten zit de wettelijke garantie. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en de beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid of nalatig onderhoud. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice per mail via hello@ilovenijmegen.nl of telefonisch via 024 760 1554. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 9.30 tot 17.30 uur. Je klacht of vraag zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij besteden enorm veel zorg aan de verwerking van jouw bestelling. Toch kan het een keer mis gaan. Wij verzoeken je vriendelijk om de klacht over een artikel binnen 5 werkdagen te melden bij onze klantenservice. De kosten voor het terugsturen van verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen zijn voor onze rekening. De artikelen dienen te worden opgestuurd naar:

Dedicated BV t.a.v. ILOVENIJMEGEN
Koningstraat 24
6511 LB Nijmegen

Close (esc)

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now