Veelgestelde vragen
Categories
Account & gegevens
Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?
U kunt uw accountgegevens wijzigen onder 'Bekijk adressen', dit kopje is te vinden op uw accountpagina.
Waar staan de details van mijn bestelling?
Zodra de bestelling is verwerkt krijgt u een e-mail met daarin de details van uw bestelling.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Wachtwoord vergeten' zichtbaar. Via deze weg kunt u uw wachtwoord opnieuw opvragen en/of wijzigen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Wachtwoord vergeten' zichtbaar. Via deze weg kunt u uw wachtwoord opnieuw opvragen en/of wijzigen.
Hoe maak ik een account aan?
Onder het kopje 'Log in' in het menu is de optie 'Maak account' zichtbaar. Via deze weg kunt u een account aanmaken.
Afrekenen
Kan ik veilig betalen?
Uiteraard! De gehele webshop loopt via een SSL-verbinding (oftewel: een veilige verbinding), ook de gegevens die u aan ons doorstuurt. De veilige verbinding is altijd te herkennen aan het hangslotje in de linkerkant van de URL-balk. Bij eventuele vragen hierover kunt u altijd contact met ons opnemen via 024-7601554 of door te mailen naar hello@ilovenijmegen.nl.
Op welke manieren kan ik betalen?
Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden op onze webshop. Zo kunt u betalen met:
- iDeal;
- Creditcard (Mastercard/Visa);
- Apple Pay en Google Pay;
- Afterpay.
Zijn alle prijzen incl. BTW?
Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.
Bestellen, bezorgen & afhalen
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn €5,95. Hier zijn een aantal uitzonderingen op, denk hierbij aan producten van een groter formaat of een zwaarder gewicht. Dit zal tijdens het bestelproces duidelijk en automatisch gecorrespondeerd worden. Voor zendingen binnen de Europese Unie (Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Zweden) rekent ILOVENIJMEGEN een standaard tarief van €12,95. Voor de overige landen geldt een verzendtarief vanaf 19,95. Ook dit zal tijdens het bestelproces duidelijk en automatisch gecorrespondeerd worden.
Wanneer wordt mijn product verzonden?
Als de webshopbestelling op werkdagen voor 14:00 besteld is, wordt het product dezelfde dag verzonden. Producten die besteld worden in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Wij zijn afhankelijk van de postbezorger als het gaat om de leverdatum van de webshopbestellingen.
Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld, wat nu?
Neem zo snel mogelijk na de bestelling contact met ons op. Je kunt ons telefonisch bereiken op 024-7601554 of door middel van een e-mail naar hello@ilovenijmegen.nl.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat is mogelijk! Tijdens de check-out krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres te kiezen dan het factuuradres.
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Ja dit is mogelijk! U kunt uw bestelling afhalen bij de kledingwinkel Dedicated op het Koningsplein 24 in Nijmegen. Om van deze optie gebruik te maken, kies je voor verzendwijze 'afhalen in winkel' tijdens het afrekenproces.
Retourneren
Mijn product is beschadigd of kapot!
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice! Dit kan via onze contactpagina, of stuur een mail naar hello@ilovenijmegen.nl.
Omschrijf in je bericht de klacht en vermeld hierbij je aankoopdatum, factuurnummer en artikelnummer of artikelomschrijving. Foto's van de klacht maken de beoordeling hiervan eenvoudiger.
Kan ik een product altijd retourneren?
14 dagen na binnenkomst van het betreffende product mag deze geretourneerd worden.
In onderstaande gevallen kan het product echter niet teruggestuurd worden:
- Kledingstukken mogen niet gedragen, gewassen of vies zijn;
- Overige artikelen mogen niet gebruikt, beschadigd of op een andere manier in niet-originele staat geretourneerd worden;
- De artikelen moeten voorzien zijn van alle originele labels (kleding) en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk)
- De artikelen dienen zorgvuldig behandeld te worden en mogen niet worden bewaard in rokerige ruimtes of keukens.
Waar moet ik rekening mee houden als ik een product retourneer?
Een product kan geretourneerd binnen 14 dagen. Het product moet dan de originele verpakking en labels bevatten.
Ik wil mijn aankoop terugsturen!
Dat is mogelijk! U heeft hiervoor 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd voor. Zorg ervoor dat het product goed verpakt verstuurd wordt. Daarnaast moet het product de originele labels en verpakking bevatten. De kosten van het retour sturen moet u zelf betalen of kom langs in de winkel (Dedicated) om het product te retourneren.